22 października 2013

October 22, 2013



Korzystając z ostatnich ciepłych dni jesieni, grube swetry zostawiłem na półce a ubrałem nieco lżejsze tkaniny. Zestaw oparłem na trzech kolorach: granacie, brązie i zieleni. Marynarkę oraz materiałowe spodnie kupiłem jakiś czas temu w H&M i jestem z nich bardzo zadowolony. Są idealnie skrojone i świetnie dopasowują się do sylwetki. Materiał jest starannie wykończony z dbałością o najmniejsze i niezauważalne ściegi. Uwagę jednak postanowiłem skupić na szczegółach. Granatowy krawat z motywem żeglarskim przypadł mi do gustu. Kupiłem go już jakiś czas temu w second handzie ale przeleżał w szafie niezauważony. Lato już na dobre za nami, a krawat nie uświetnił żadnej stylizacji. Dobrałem go do koszuli button down w kratę vichy, by zestaw nie wypadł zbyt formalnie ale ze smakiem. Pozostałym elementem, bez którego na co dzień nie potrafię się obyć jest torba. Zdecydowałem się na małą, podręczną aktówkę, która idealnie sprawdza się do przenoszenia najbardziej potrzebnych rzeczy. Jednak wnętrze nie daje wiele możliwości. Brak w niej oddzielnych kieszonek na dokumenty, klucze czy telefon. Od jakiegoś czasu marzy mi się by samemu uszyć skórzaną aktówkę, przystosowaną do moich potrzeb i wymagań ale to temat na inny post.




foto: Wiktoria Szymczak





foto: Wiktoria Szymczak

foto: Wiktoria Szymczak

foto: Wiktoria Szymczak

foto: Wiktoria Szymczak

foto: Wiktoria Szymczak



Shirt: Tommy Hilfiger
Blazer: H&M
Trousers: H&M
Shoes: Massimo Dutti
Tie: Bernard Of Harwich
Briefcase: Vintage




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz